Kontakt

kristine.ullebo@hotmail.com

Kristine Ullebø

Kristine Ullebø

Kristine
Ullebø

onsdag og litt treningsprat

Nam, så ikke dette friskt og godt ut? Jeg har fått dilla på reker - det er sååå godt. *Hjerter i øynene*



I dag har vært en bra dag! Vi har gym på onsdager, så det er en av dagene i uka jeg liker veldig godt. I tillegg nærmer det seg helg, og det liker vi. Nå har jeg nettopp spist middag og planen er å ta et par styrkeøvelser her hjemme. Det er ikke alltid tiden strekker til for å dra på treningssenteret, så da tenker jeg at et par situps og pushups hjemme er bedre enn ingenting. Husker for et par år siden når jeg ikke hadde medlemskap på treningssenter, så tok jeg alltid 100 situps før jeg la meg. Det ga ganske gode resultater, faktisk! Tror ikke det er så bra å trene styrke hver dag da (om jeg ikke tar helt feil? jeg er ingen ekspert), så nå foretrekker jeg heller å ta et par dager i uka hvor jeg trener litt hardere.





Når det gjelder styrke på mage så har jeg delt en tidligere video med favorittøvelsene mine. Disse er såå effektive og gode, spesielt nr. 1 og 2 som dere ser under her. De bruker jeg alltid når jeg trener magen! Tar 10 repetisjoner av begge to, i 3 serier. Da har du det. Garanterer stølhet i magen dagen etterpå, haha ;-) PS. Lagde denne videoen når jeg nettopp hadde lært meg øvelsene, så nr. 1 og 2 gjør jeg litt for fort. Husk å utfør dem i et rolig tempo, det er da du virkelig kjenner det.



Jeg har en del flere øvelser på lur, så ønsker dere flere slike videoer?

25 kommentarer

29.10.2014 KL. 18:41

savner denne deg : http://www.youtube.com/watch?v=Hd8HMDV4PHs

29.10.2014 KL. 18:52

Åh, det måltidet så herlig ut! Gjerne lag flere treningsvideoer og treninginnlegg, alltid inspirerende :)

Jeg lurte på om du har trukket vinneren av konkurransen uten at jeg har fått det med meg? :) For det sto noe om at du skulle trekke den kommende onsdag, som var forrige onsdag. Så lurer på om jeg bare ikke har fulgt godt nok med, eller om jeg fortsatt har en sjanse til å vinne? :)

Nele

29.10.2014 KL. 18:59

Hej Krisssy! I'm 17 years old (almost 18 yeah!) and I'm from Germany I'm writing a blog just as you are doing. I wanted to know if you could give me some advise on blogging or taking pictures. I love your pictures!

XOXO

Nele

Elin

29.10.2014 KL. 19:34

Ja gjerne kom med flere slike videoer! Trenger nye tips, og du er så flink :)

:D

29.10.2014 KL. 19:51

Du kan fint trene styrke 5-7 dager i uken, hvis du deler opp dagene med forskellige muskler :) Om du trener ben en dag, kan du trene rygg og biceps dagen etter og triceps og skuldre dagene etter der igjen osv :) da får alle musklene en dag hvile!

Bruna

29.10.2014 KL. 20:49

That looks so yummi!

29.10.2014 KL. 20:53

Ja, gjerne!! :)

29.10.2014 KL. 21:05

ja flere videoer!

29.10.2014 KL. 21:06

Hvor mye veier den ballen på øvelse 3?:)

gossipaboutblogers

29.10.2014 KL. 21:19

LES BLOGGEN MIN ALLE SAMMEN!!

Malene

29.10.2014 KL. 21:45

Ja til fleire treningsvideoar! :)

Marie

29.10.2014 KL. 22:52

Ja det hadde vert supert , eg går på eit treningssenter men eg veit liksom ikkje ka eg ska gjøre😊😊

Camilla

29.10.2014 KL. 23:04

Vil gjerne se flere videoer som dette, gøy med inspirasjon:)

Lisa :)

30.10.2014 KL. 07:25

i love this video! want more of them please! :))

Kristine Ullebø

30.10.2014 KL. 09:05

Anonym: 8 kg :)

Henriette

30.10.2014 KL. 09:12

Jeg trener opp til 12 ganger i uken, men tar som oftes alltid søndag fri. kroppen trenger hvile :-)

Barbora

30.10.2014 KL. 13:17

Please make more of these fit series!! They are super helpful and very good for us who are intersted in wroking out as much as you are!!

Xx Barbora

anonym

30.10.2014 KL. 16:56

ekkel tynn

30.10.2014 KL. 20:31

Helt riktig, det er ikke lurt å trene styrke hver dag. Mellom styrketreningene trenger kroppen restitusjon. Det er når du restituerer kroppen din bygger muskler ;-)

Hannabananna

30.10.2014 KL. 21:26

jaaa! :D

Ania

30.10.2014 KL. 22:30

Yes ! :D

Kristen

31.10.2014 KL. 01:27

Yes, you should post more videos, could you possibly do one in English.

02.11.2014 KL. 10:37

OMG TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!

men jeg bare lurer på... Kan du lage flere sånne video'er av øvelser man kan gjøre i rommet?

Kristine

04.11.2014 KL. 00:31

I første øvelsen er det også supertungt om du skyver/presser rumpa opp til værs, slik at du ser ut som en V opp-ned. Anbefales å teste om du ikke allerede gjør det :) Blir litt variasjon til den øverste. I tillegg får du trent sidene godt ved å dra knærna inn mot høyre/venstre. Pleier å kjøre tre sett med 10 repitisjoner der en rep er en til både høyre og venstre. Brenner godt! Du bruker de samme øvelsene som meg, og jeg er enig med deg! De er både gøy å gjøre og heavy :)

Meg :)

23.11.2014 KL. 14:32

Hvor har du kjøpt den genseren?

Skriv en ny kommentar

Navn:
E-post:
URL:
Din kommentar:
hits