a great day

1. Bestemte oss for å være litt horer på skolen i dag. Det var varmt da, hehhh??? 2. I matfriminutet dro vi på butikken og kjøpte jordbær, naaaaam. 3. Velfortjent Pepsi Max etter 3000m + verdens beste kosebukse. 4. Karoline, Ingvill og meg 



3000m: check, fremføring i norsk: check, spanskprøve: check! Ååh, for en superdag! Føler skuldrene mine er 10 tonn lettere, haha. Vi hadde 3000m i dag, og jeg grudde meg sånn seriøst mer til det enn til eksamen som vi har på torsdag. Jeg trener jo bare motbakke, så jeg gruet meg sååå mye til å jogge 3 km. Så i dag når jeg startet med oppvarmingen kjente jeg at jeg fikk sykt sting selv om jeg hadde tatt både Ibuz og Paracet, men på et eller annet mirakuløst vis så forsvant det nesten helt når jeg skulle løpe?! Hadde tendenser til sting hele tiden, men veldig lite. TUSEN TAKK KJÆRE GUD, som jeg for øvrig ikke tror på lol. Løp på 13.23, og er i grunn ganske fornøyd med det. (I fjor løp jeg forresten en runde for lite, haha) Det som var skikkelig rart var at jeg trodde jeg skulle dø på siste runde, men når jeg kom i mål så var jeg sliten i 5 sekunder, og så var jeg ikke nooooe sliten? Føler jeg kunne gitt mer, men samtidig ikke. Hmm.

Dagen har i hvert fall vært herlig! Det var strååålende sol, så etter vi hadde løpt dro vi på butikken i storefri og kjøpte jordbær. Mmm, tidenes sommerfølelse. Resten av skoledagen slappet vi bare av ute i sola, aaah. Herlige dager.

Har dere løpt 3000m på skolen? Isåfall, hvordan gikk det? 

:)

    1. Jeg har løpt 3000m og løp på 16.48, haha. Du var kjempeflink da og veldig fine bilder forresten! 😀

    2. Vi har noe som heter cooperen i steden for, den går ut på å springe så mange runder du klarer rundt gressbanen på 12 min. Jeg klarte syv runder, noe som resulterte i en 6’er

    3. Skal løpe i morgen, gruer meg, har ikkje så god kondis, og ja… Bra det gikk bra med deg, då 😀 ha en fin dag videre! <3

    4. Vi har 2,5 km. Har kjempe dårlig så tok den på 18 minutter. Klarte nesten ikke løpe etter ca. 800 meter., så byttet litt på å gå å jogge.
      synes du fikk kjempe bra tid ! elsker bloggen din !<3 ser virkelig opp til deg 🙂

    5. hei, liker bloggen din! Ville bli se glass om du kunne gjøre et innlegg om ditt treningsopplegg for en uke, og kanskje gi hint angoende trening og hvordan du kan få opp kondisjon og hvordan man skal oppnå resultater!

    6. Ååå, får skikkelig sommerfølelse av de bildene! Nei, vi har ikke løpt 3000m, men vi skal løpe opp på en seter og ned igjen (test) neste uke tror jeg. Det er syyyykt slitsomt, siden det er veldig langt og bratt opp dit. Brukte omtrent 46 minutter i høst, noe som var det nest raskeste en jente hadde løpt på den runden. Det sier litt om hvor langt det er. Gruer meg! Er også en av de som får sting etter ca. 2 minutt. Den kosebuksa ser utrolig behagelig ut!

    7. Jeg har løpt 3000 m for et år siden på ungdomsskolen. Men vi løp i en berg og dal bane av en skog, seriøst oppoverbakker som du aldri har sett før, og det var også sånn 3600 meter, fordi lærerne regnet feil…… Jippi. Men jeg var den raskeste jenta i klassen da, og løp på 17 something.

    8. Sorry for at jeg ikke har kommentert i det siste! Men bestefaren låg på sykehuset og hadde lungekreft, og så døde han på søndag da.. Men kommer kanskje til å kommentere litt mere nå framover 🙂

    9. Hei kristineeee
      Kan du forklare/vise hvilke mageøvelser du gjør, og hvordan du får så tynn midje? 🙂 Eller har du det naturlig? Vil haaaa det!!! Please please jeg trenger hjelp

    10. Kjempefine bilder! Vi hadde 3000meteren i dag også.. Kunne gått mye bedre for å si det sånn :/ jaja
      Men jeg lurer på en liiten ting. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre da, men hvilken av 2XU compression tightsene ville du anbefalt en jente på 16 år? Elite compression eller den vanlige compression tightsen? Hååper du svarer 🙂

    11. Noe jeg bare må si er at jeg synes du er spesielt flink til er å skrive! Synes du har et kjempegodt ordforråd og føler til og med at jeg blir en bedre skriver av å lese bloggen din <3 Det skal du ha!

    12. Hvordan klarer du å få så SYK sickspack? Sånn som jeg skjønner det så trener du mest uutholdenhet, og man får da ikke magemuskler av det. Så tar du 100 sit-ups hver dag og planke en time i strekk, eller bare får du sicks-pack veldig lett? Åå, er så sykt misunnelig, du har verdens fineste kropp!

    13. lily ; siden hun er så sykt tynn vel ???… og trener selfølgelig , men når hun er så sykt spinkel vises de 🙂
      og gøy og se et innlegg med vennene dine!
      skulle gjerne hatt magen din! men med mere fett på armer og ben , rumpe og pupper ofc! men magen din kristine er DRØMMEMAGEN FYFAEN!! <3 den er perfekt ! du aner ikke hvor mesunnelig jeg er på den!

    14. Lily: Ååh, tusen takk! Jeg trener både styrke og kondisjon, men husk at jogging f.eks også hjelper for å få magemuskler! 🙂

      Får “six-pack” veldig lett ja, og kan vel si at jeg er heldig og har fått den nesten gratis da jeg er tynn. Må jo selvfølgelig trene for å få muskler, men de kommer mye lettere til syne når man har lav fettprosent. Når jeg trener mage tar jeg 30 situps så mange ganger jeg greier, kanskje 3-5 ganger!

    15. Nei har aldri hatt noe sånt på skolen før, var som deg før, hatet og jogge.. Men nå har jeg faktisk begynt å like det veldig godt, følelsen du får etterpå er så bra! En gang løp jeg en mil, men det skjer nok neppe igjen, jeg blir rastløs, 20 min er mer enn nok for meg.. haha. Syntes du har vært flink! Og bildene var skikkelig idylliske, du og DEN kroppen da, misunnelig 🙂

    16. Okei, jeg blir så utrolig lei av å se bilder av deg med bar mage og sånt. Jeg vet du ikk bryr deg om det, og tar det som hate. Men dette er ikke ment som hate. Jeg blir drit irritert av at du legger ut bilde av deg i bare mage, og når noen reagerer så ´´ler´´du bare av det. Du er tynn, greit. Men det er sååå mange som føler seg så feite pga det, de får dårlig selvtillit og sånt. Altså jeg vil IKKE at du skal le av denne komentaren, jeg vil at du skal tenke deg om to ganger før du ler av en komentar eller legger ut sånne bilder.
      Vi får iallefall dårlig selvtillit når du for eksempel viser oss en topp eller no, så sier du at den er i str medium og så legger du på at den er oversized. Det er unødvendig, syns nå jeg.
      Så poenget med komentaren min er at du skal slutte å ta alle komentarene innen dette teamaet så utrolig useriøst, variere bildene du legger ut og sånt. Jeg er seriøs, jeg er ikke her for å skrive hate. Og ja, jeg leser bloggen din. Hvorfor? Pga at jeg liker deg, bare ikke det innen dette temaet.
      Sååå, vi vet alle at du er tynn, du er syltynn, jeg klager ikke på at du er tynn, jeg klager på sånn du reagerer på komentarene du får av dine “kjære“lesere som du kaller dem. nohate

    17. Anonym! Hvis du får dårlig selvtillit av å se på denne bloggen kan du jo bare slutte å klikke deg inn her. Maken til hykleri skal man lete lenge etter! Har aldri forstått alle som klager hele tiden, hvis man blir syk av å spise tomat suppe ja da slutter man å spise det. Man ber ikke bonden om å endre oppskriften.

    18. “Anonym”, utrolig egoistisk av deg å kreve at krissy regulerer bildene sine pga deg. Tenk på alle de hun inspirer, så kommer du å syter. Hvis du ikke liker det kan du unngå å lese bloggen.

    19. Det så herlig ut, og så fin som du er Kristine! Jeg ser virkelig ikke noe galt i at du legger ut slike bilder, jeg finner det kun inspirerende og får lyst til å ta meg en joggetur med det samme 🙂 Blir så utrolig glad hvis du vil komme med noen tips til å få synlige magemusklersixpack, vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Stå på, du virker som ei fantastisk og hyggelig jente 😀

    20. Viss du sliter med å få sting, ta ein stein i kvar hand og knip på dei mens du joggar:) Det skal knipast så hardt at du kjenner det pulserar inni hendene dine. DÅ får du ikkje sting:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg