trening i trapper

 

Haha, jeg ser teit ut når jeg hopper. Men jeg prøver meg på 5 trappetrinn! SKAL klare det! Her tar jeg bare 4…

Trapper! Noe av det gøyeste jeg vet! Da jeg gikk på friidrett (tror jeg var rundt 15 år) brukte vi mye trapper, og jeg synes alltid det var så gøy. Noen treningsformer kan man ikke fordra, noen bare digger man så mye at man ikke får nok. Jeg savner skikkelig å gå på friidrett. Jeg elsket gym gjennom hele skolen, cooper-testen var den beste dagen i året og jeg tok den like seriøst som min siste eksamen på videregående, for å ikke snakke om den årlige aktivitetsdagen vi hadde på våren gjennom hele barneskolen. Stille lengdehopp, 60-meteren… ahhh!! Herlighet så gode minner! Jeg er så sjukt glad for at jeg gikk på en liten barneskole midt på et stort jorde blant fjell. Tror kanskje jeg hadde den beste oppveksten jeg noensinne kunne hatt.

#THATPOWER – WILL.I.AM FT. JUSTIN BIEBER

Forresten, denne sangen hørte jeg alltid på da jeg løp coopertesten. LOL. Elsker den!!! SÅ mye futt i!!

Uansett, jeg er tilbake i form og det er så deilig at jeg har lyst å skrike det ut til hele verden. Jeg blir virkelig den beste versjonen av meg selv når jeg trener hver dag. Nå når jeg våkner om morgenen nå slipper jeg å måtte “vurdere om jeg skal ta meg en treningsøkt”, det kommer av seg selv fordi jeg VIL trene, jeg vil bli så sliten at svetten drypper nedover ansiktet mitt. Blir helt gira bare av å prate om det, haha!! Jeg sitter på kafé og blogger nå siden leiligheten min blir malt akkurat nå, men skal stikke hjemom og putte på meg treningstøy etterpå. Gleder meg!

HER ER DET JEG PLEIER Å GJØRE NÅR JEG TRENER I TRAPPER. HÅPER DU KAN FÅ LITT INSPIRASJON!

♥ 20 REPETISJONER: SPURTE ALT JEG KAN OPP TRAPPEN (TO-TRE TRAPPETRINN I SLENGEN, DET SOM FALLER SEG NATURLIG)

♥ 5 REPETISJONER: SPURTE OPP TRAPPEN (BRUK HVERT ENESTE TRAPPETRINN, IKKE HOPP OVER NOEN)

♥ 8 REPETISJONER: HINKE OPP TRAPPEN PÅ EN FOT (4 REP. HVER FOT)

 

8 kommentarer
    1. Du som har så lange ben er heldig, du kommer deg mye lengre på kortere tid, og siden du er så slank so beveger du deg lettere også. Det å løpe når man er i form føles så bra, men å løpe når man har lagt på seg 10 kg er ganske ubehagelig. Du er heldig som har så sunn kropp.

    2. Æhh, vær litt forsiktig med landingen din. Prøv å land med hele foten, slik at akilles ikke får så mye belastning :-)) Bare et tips

    3. Så flink du er <3 Jeg hoppet i murtrapper før, og skulle stadig forsøke å øke antall trappetrinn i et hopp, og det endte med at jeg falt på ansiktet og knakk begge fortenna, så du må være forsiktig haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg